Pardooon..

16. dubna 2013 v 16:14 | Nell
ahoj holky,
omlouvám se, že jsem tu teď pár dní nebyla..
nešel mi doma internet a ve škole docela záhul, dnes mi net spustili konečně..
zhubla jsem asi 2kg.. a nějaký diety jsem moc nedržela, nevydržela jsem to.. ale aspoň takhle... ono to půjdeee:) zvládnu to..
večer mrknu na blogy, ted musím pryč..
 

Začátek..

3. dubna 2013 v 12:54
Ahoj :)

Tak dneska jsem se vážila a mám 86,1 no..čekala jsem to, protože včera jsem to nezvládla, ráno jsem si dala dvě jahody a pak celý den nejedla, ale odpoledne se mi udělalo špatně a tak jsem si koupila tmavou bagetku s rajčatama a šunkou:( jenže já vždycky když to podělám tak si řeknu že už je to jedno a pak jsem si doma dala ještě vařenou zeleninu(mističku) a ještě zeleninový salát:(
Dneska už je to o něco lepší,řekla jsem si,že stejně nevydržím den nejíst, tak jsem si ráno dala jednoho tousta se šunkou a pak ještě trochu vařených těstovin, lepší ráno než večer...a zítra bych to chtěla už vydržet,alespon jeden den.. a v pátek asi začít mléčnou dietu..:)
Ještě jsem se dneska vyfotila, v mojem nejoblíbenějším tričku, který mi je pěkně obtažený a krátký, a v legínech, který fakt ven nemůžu nosit, protože to vypadá fakt hrozně.. Mám totiž ten nejhorší typ postavy co jde:( malou prdel, celkem hubený nohy, a pak špeky a velký hrudník:/ Fotku jsem teď ale fakt nedám, chci jí sem dát třeba až zhubnu 10kg..:) ted bych se moc styděla..
Ale co, já to zvládnu, dneska mám fajn náladu.. těším se až váha půjde dolůůů..:)

Ještě jsem se Vás chtěla zeptat, nemáte nějaký tip na nějaké prášky na růst vlasů? a na lámání nehtů? a celkově, jestli byste mi nedoporučily nějaké doplňky stravy?:)
Děkuji♥

kdo, proč, co, jak

1. dubna 2013 v 21:24 | Nell
Ahoj holky :)

nevím nějak moc jak začít,...
Jmenuji se Nela, je mi 18 a chci zhubnout.
Něco z mojí minulosti.. cca před 4 rokama jsem chodila do deváte třídy a rozhodla jsem se zhubnout, v tu dobu jsem vážila 76kg, nebylo to nějak hodně, ale byla jsem oplácaná a na podzim toho roku(2009) jsem se rozhodla zhubnout, povedlo se mi to, zhubla jsem za 2,5 měsíce 18kg(měla jsem 58kg)i spomocí cvíčení, do kterého jsem se musela hodně přemlouvat, jenže přišly Vánoce a váha stoupla na 62, přes zbytek školního roku to bylo 65, jenže poté přišly prázdniny (dovolená u moře,babičky..) a váha před nástupem do prváku byla 72:( nebylo to nějak špatné, jenže během toho školního roku jsem přibrala na 85.. zase přišly prádzniny a já se snažila zhubnout, celé prázdniny mi to nešlo, ale nakonec 14 dnů před začátkem školního roku jsem zhubla 6kg a do školy jsem šla s 79kg..začalo se mi dařit a váha se mi během tří měsíců ustálila na 72kg(nebyla jsem hubená, ale ani tlustá, oplacaná, prostě tak nějak normální holka). Ale nechápu co se mi stalo a váha během jara a léta opět stoupla na 82kg,snažila jsem se o prázdninách zhubnout, ale opět se mi nevedlo, až poslední týden jsem se vschopila a váha byla 78..v tu dobu už jsem si říkala, jak hezky přes vánoce zhubnu a na jaře to bude fajn, jenže prd.. váha se zvedla na 82 a dlouho se držela.. ale od nového roku je váha na 86 a já už nevím co dělat.. v hlavě si říkám, že to musím dát, přeci už jsem to jednou dala a zvládla to, a bylo to super.. v tu dobu jsem měla blog, x blogů(myslím, že mi hodně pomohl), tak doufám, že když teď budu opět používat blog, a číst Vaše komenty a Vaše blogy, tak že to zvládneme společně..
Ještě k dietám, které jsem předtím držela.. Byly to diety typu mléčná dieta, duhová,.. tyto diety mám opravdu odzkoušené a vím, že fungují..nejsem žádný zastánce anorexie apod., hodně lidí tyto diety různě odsuzuje, že jsou drastické atd., ale já si to nemyslím, je logické, že když člověk je zvyklý více jíst, že asi ze začátku bude mít hlad a bude mít méňe energie a bude unavený... po těch dvou měsících, za které jsem hodně zhubla, jsem šla na odběr krve na cholesterol apod. a testy vyšly zcela v pořádku, vše v normě..takže ať mi každý tvrdí cokoliv o těchto dietách, já si budu myslet svoje!!!
Nyní mám něco okolo 85kg, během týdne upřesním přesnou váhu i výšku.. do blogu mám v plánu psát každodenní jídelníčky a doufám, že hlavně pokroky .. chtěla bych začít opět hodně cvičit(domácí posilování hlavně), ale to až po dosažení prvního cíle, teď se do toho nedonutím.. jsem velký snílek, ráda plánuji a představuji si, jaké to bude až zhubnu:D(nové oblečení, mobil, různé odměny...) teď už mi nezbývá jen to zvládnout..
Chtěla bych od zítra začít hladovkou, a to do čtvrtka..(jen proto, aby se mi zmenšil žaludek, a abych zkusila po tu dobu ovládnout své chutě, a udržet si je na uzdě:D) , od pátku bych chtěla být na duhové dietě a po té na mléčné.. chci aby se mi to konečně povedlo, MOC MOC CHCI....

Takže k závěru..doufám, že Vás tyhle kecy nenudily(doufám,že si to někdo přečte:)) a že s pomocí tohoto blogu, se mi do prázdnin podaří zhubnout alespoň na 70kg...
A byla bych ráda, kdybych mohla spřátelit tento blog s někým.. budu ráda..♥děkuji
Věř, běž, dokážeš!!
 


mléčná dieta

1. dubna 2013 v 21:19 | Nell |  Dietky
Vyzkoušená a zabírá, to čekání a ovládání svých chutí se vyplatí...:))
Mléčná dieta:
  • Trvá 13 dní, úbytek na hmotnosti je minimálně 8 kg.
  • Zásada: třeba dodržovat čas jedení a složení jídla
  • Při změně času jedení třeba dodržet 3 hodinový odstup mezi 2 jídly (snídaně se může i vynechat).
  • Denně třeba vypít aspoň 2 litry vody (minerálky nebo bylinkového čaje).
  • Káva se může pít v jakémkoliv množství, ale jedině neslazená!!
  • Po ukončení 8. dne se dieta opakuje prvním dnem, a na 14. den možno jíst všechno.
  • Touto dietou se mění metabolizmus, a když se člověk nepřejídá, další dva roky nepřibere.
1. den
7:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
10:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
13:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
16:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
19:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu

2. den
7:00 Termix popř. Smetanový jogurt
10:00 15dkg tvarohu
13:00 15dkg bílého masa (např. uvařená kuřecí prsa)
16:00 15dkg čerstvé zeleniny
19:00 2 vařená vejce

3. den
7:00 10 dkg ovoce (ne kompot)
10:00 10 dkg čerstvé zeleniny
13:00 10 dkg dietního salámu nebo šunky
16:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
19:00 15 dkg vařeného hovězího masa

4. den
7:00 Termix popř. Smetanový jogurt
10:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu
13:00 10 dkg zeleniny
16:00 10 dkg ovoce
19:00 10 dkg dietního salámu nebo šunky

5. den
7:00 2 vařená vejce + 10 dkg zeleniny
10:00 10 dkg ovoce
13:00 15 dkg tvarohu
16:00 10 dkg ovoce
19:00 10 dkg zeleniny + ¼ l mléka

6. den
7:00 10 dkg šunky
10:00 10 dkg ovoce
13:00 10 dkg tvarohu
16:00 10 dkg chudého vařeného masa
19:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu

7. den
7:00 2 vařená vejce
10:00 10 dkg ovoce
13:00 15 dkg tvarohu
16:00 10 dkg chudého vařeného masa
19:00 ¼ mléka, kefíru nebo nízkotučného jogurtu

8. den
7:00 20 dkg ovoce
10:00 20 dkg zeleniny
13:00 20 dkg ovoce
16:00 20 dkg zeleniny
19:00 20 dkg ovoce


duhová dieta

1. dubna 2013 v 21:00 | Nell |  Dietky
Jedna moje z nejoblibenějších dietek!!! je super, je tam vše co mi chutná a krásně se při ní hubne :) samozřejmě to chce hodně doplňovat tekutiny, a pevnou vůli.


Pondělí(bílá):
snídaně:1/2jablka(40,5kcal)
oběd:1/2jablka(40,5kcal)
večeře:kousek okurky(24kcal)

cca:105 kcal

Úterý(žlutá):
snídaně:1banán(108,5kcal)
oběd:1banán(108,5kcal)
večeře:1/2 hrníčku kukuřice(66kcal)

cca:283kcal

Středa:půst

Čtvrtek(oranžová):
snídaně:1/2pomeranče(31kcal)
oběd:1/2pomeranče(31kcal)
večeře:1 mrkev(16kcal)

cca:88kcal

Pátek(červená):
snídaně:1/2 hrníčku jahod(21,5kcal)
oběd:1/2 hrníčku jahod(21,5kcal)
večeře:1/2 červené papriky(16kcal)

cca:59kcal

Sobota(fialová,modrá):
snídaně:10 borůvek(8kcal)
oběd:10 borůvek(8kcal)
večeře:10 malin(24 kcal)

cca:40kcal


Neděle(zelená):
snídaně:1/2 hrníčků hroznů(57kcal)
oběd:1/2 hrníčků hroznů(57kcal)
večeře:"hrníček" salátu(7kcal)

cca:121kcal

CELKEM ZA TÝDEN KCAL:696kcal

Kam dál